11 Years of LOVE

We independently feed 20 low-income kids in Ethiopia. Feel free to write us at anytime at richter.com@gmail.com if you wish to support our work or give us ideas.

Monday, November 10, 2008

2 paintings sold/2 pinturas vendidas


SOLD


SOLD


AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH I am so happy I must share it with you!!! We just sold 2 paintings!!!!!!!!!!!!!! Abeba's hen painting and markus very strong half black one.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Estou tao feliz que tenho que dividir isso com voces!!! Nos acabamos de vender 2 pinturas. Uma das galinhas da Abeba e a outra uma muita forte que o Maukus pintou, metade da tela e preta.

EBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dear All


Sorry for so many e-mails but it is the beginning of the month.

This month we spent less money for the dinner pack because last month we bought 100kg of beans and 100kg of pasta. We still have some left for next month.

We also spent less on breakfast and dinner because this month has 20 days.

We have left ETB 6857, 00 (app. U$685), which is almost enough for their food and dinner pack for December (23 days). Please find attached all the expenses so far.

From next month on I will start buying Netsanet more nutricious food, like fruits and corn flakes. Also I heard they can get free medicine for HIV/AIDS in Public Hospitals. It's difficult for me to do this part alone, I need help, translation, and my friend Genet is busy. I am trying to find someone to help me with that.

We are hoping to sell paintings, so pray for us ok?

Thank you all for such generous heart!!

Love,

Queridos

Desculpem por tantos e-mails mas e inicio de mes.

Este mes nos gastamos menos no kit jantar por que mes passado nos compramos 100kg de pasta e 100kg de feijao. Ainda sobrou um pouco pro mes que vem.

Nos tambem gastamos menos com café da manha e almoco por que esse mes so tem 20 dias uteis.

Nos temos de resto ETB 6857, 00 (app. U$685), que e quase o suficiente pra comida e kit jantar pro mes de dezembro (23 dias uteis). Por favor veja anexo com todas as despesas ate agora.

A partir do mes que vem eu vou comecar a compras comidas mais nutritivas pra Netsanet, tipo frutas e cereal. Eu ouvi dizer que hospitais publicos fornecem medicacao pra AIDS gratis, mas e dificil pra mim fazer essa parte sozinha, eu preciso de traducao e a Genet e muito ocupada. Eu estou tentando achar alguem pra me ajudar com isso.

Nos estamos torcendo pra vender as pinturas, entao reza pra gente ta?

Obrigada pelo seu coracao tao generoso!!!!!!!
Beijos,

No comments:

Post a Comment