11 Years of LOVE

We independently feed 20 low-income kids in Ethiopia. Feel free to write us at anytime at richter.com@gmail.com if you wish to support our work or give us ideas.

Sunday, October 11, 2009

21 kids now

PORTUGUES ABAIXO

Dearest Donors Life has calmed down a little now. Just to let you know that I left ETB 22,000 with my neighbor for the kids This money should be enough to feed them for 4-5 months. We provided school material and paid school fees. Genet suggest we give them only lunch for now because I am not there anymore and we don't know the future of donations. ELYAS, AJAIBA, MEMBERE AND MARCUS are receiving breakfast from next week on. They have sponsors. I am still double checking the fees for breakfast and lunch, will let you now shortly, I didn t have this info when I left Addis. Let me know if you have any other question ok ? We want to keep supporting them. We want to do it for as long as possible. I had one girl, Terehas, removed from the group. It was kind of an example for the rest of them. She did very poorly at schhol, we warned her more than 5 times, we talked to the mother, etc. I talked, Marc talked, Genet talked, the director talked. I had to do it, it didn t feel right to keep feeding someone who is not interested in studying, she doesn t even do her homework. Though decision. All the bad students are aware that they must study. It is their part of the deal. Thank you all for your amazing support.

Queridos Doadores A nossa vida esta um pouco mais calma agora So pra comunicar que eu deixei ETB 22,000 com a minha vizinha pras criancas. Esse money deve ser suficiente pra alimenta-los por 4-5 meses. Nos fornecemos material escolar e pagamos as taxas da escola. A Genet sugeriu que a gente de so almoco por agora por que eu nao estou mais la e nos nao sabemos o futuro das doacoes. ELYAS, AJAIBA, MEMBERE AND MARCUS estao recebendo cafe da manha a partir dessa semana por que eles tem patrocinadores. Eu ainda estou verificando o custo do cafe da manha e do almoco, logo informo voces. Eu nao tinha essa informacao quando eu sai de Addis. Me avisa se vc tem alguma pergunta ta ? Nos queremos continuar ajudando essas criancas por o maximo tempo possivel. Uma crianca foi removida do grupo. Foi um exemplo para os outros. Ela teve resultados pessimos e nos a avisamos mais de 5 vezes, falamos com a mae e tudo. Eu falei, o Marc falou, o diretor falou, a Genet falou. Eu tive que fazer isso por que eu nao achei certo alimentar uma crianca que nao faz nem a tarefa de casa. Foi uma decisao dificil. Todos os alunos que tem notas ruins foram avisados que eles tem que estudar. E a parte deles no negocio. Muito obrigada pelo seu grande apoio

No comments:

Post a Comment