11 Years of LOVE

We independently feed 20 low-income kids in Ethiopia. Feel free to write us at anytime at richter.com@gmail.com if you wish to support our work or give us ideas.

Thursday, September 25, 2008

Great News !!!!

I am so plased to tell you all friends, families, generous hearts of this planet that we got two new big donations. Arwa, Benoit and Theo have adopted Elyas. So for one year Elyas will have 3 meals a day, and all the support from his new family.
Dubai Angels have donated enough money to get 01 set of uniform for 18 kids, and also 3 meals a day for 18 kids for a whole month.
Dearest Maha have donated enough money for 3 meals a day for 18 kids, all the hygienic products and something else i have not decided yet, hehe running late on my controls because I am working at Marc's school for a week.
The week after next we will start getting our kids the uniforms, but to avoid prejudice we will do 4 groups of 5 kids, starting from Ajaiba and her two sisters, Elyas and the tiny one who has a heart problem.
I will also check their vaccination records, and will take a small one who has fungus on his face to the doctor.
After we are set with the kids, i will definitely get involved with the families, to see how we can help them to establish small businesses. This is our ultimate goal, to make them independent.
I have to run, give lunch for my king, lots of love,
E com muita alegria que eu conto pra vcs todos meus amigos, familiares e coracoes generosos que nos recebemos mais duas grandes doa coes. Arwa, benoit and Theo have adopted Elyas. Entao por um ano o Alyas vai ter 3 refeicoes por dia, e todo suporte de sua nova familia.
Os anjos de Dubai doarao dinheiro suficiente pra comprar um conjunto de uniforme pra 18 criancas, e tambem 3 refeicoes por dia pra 18 criancas por um mes inteiro.
A nossa querida maha doou dinheiro suficiente pra 3 refeicoes por dia pra 18 criancas por um mes, todos os produtos de higiene e mais alguma coidsa que eu ainda nao decidi hehe eu ando meio atrasad com os meus controles por que eu estou trabalhando na escola do Marc por uma semana.
Na outra semana eu vou comecar a comprar os uniformes, mas pra evitar preconceito nos vamos comprar aos poucos, 4 grupos de 5 criancas, nos vamos comecar com a Ajaiba e as 2 irmais, o Elyas e a pequenininha que sofre do coracao.
Eu tambem vou verificar a caderneta de vacinacao, e vou levar um rapazinho ao medico pra tratar dos fungus na sua face.
Depois que nos organizarmos as criancas nos vamos nos envolver com as familias, pra ver como nos podemos ajuda-los a ter pequenos negocios. Este e o nosso maior objetivo, faze-los independentes.
Eu tenho que correr agora pra levar o almoco pro meu amor, muitos beijos

No comments:

Post a Comment